Doprava a vrácení zdarma ttVíce
Přihlásit se k odběru newsletteru

Centrum Pomoci

Realizace objednávek

Jak dlouho musím čekat na objednávku?

Objednávky vyřizujeme do 5 pracovních dnů ode dne podání/zaplacení objednávky, ale snažíme se je samozřejmě vyřizovat co nejdříve. O odeslání objednávky vás budeme informovat samostatnou emailovou zprávou.

Jak mám zjistit stav objednávky?

Za účelem zjištění stavu objednávky vás prosíme o e-mailový, nebo telefonický kontakt, případně o kontakt prostřednictvím chatu. Zároveň vás informujeme, že objednávky vyřizujeme v termínu do 5 pracovních dnů ode dne jejich zadání/zaplacení.

Jak mohu stornovat zadanou objednávku?

Ve věci zrušení objednávky vás prosíme o co nejrychlejší e-mailový, nebo telefonický kontakt, případně o kontakt prostřednictvím chatu. Storno objednávky po jejím zadání bohužel nelze samostatně provést.

Chci změnit platební metodu

Ve věci změny platební metody vás prosíme o co nejrychlejší e-mailový, nebo telefonický kontakt, případně o kontakt prostřednictvím chatu. Po zadání objednávky takovou změnu bohužel nelze samostatně provést.

Vrácení a výměna zboží

Kdy budou vráceny peníze za objednávku?

Vrácení peněz provádíme do 14 dnů od data, kdy zásilka dorazí do našeho skladu. Jakmile bude proveden příkaz k vrácení finančních prostředků na váš účet, budeme vás o této skutečnosti informovat e-mailovou zprávou.

Jakým způsobem dostanu zpět prostředky za vrácené zboží?

Prostředky vám budou vráceny na bankovní účet uvedený ve formuláři pro vrácení/výměnu. Pokud však byla objednávka zaplacena prostřednictvím PayPal, bude vrácení zadáno stejným platebním prostředkem.

Na jakou adresu mám poslat zboží, které chci vrátit?

Na adresu New Balance Poland Sp. z o.o., ul. Ciasna 10, 35-232 Rzeszów, Polská republika. Doporučujeme využít naši službu pro vrácení, kde vrácení výrobků je zcela zdarma. Kurýr DPD přijede převzít zboží na vaší adresu. Pro objednání kurýra je třeba vyplnit formulář, který je dostupný ZDE

Kdo hradí náklady na vrácení?

Vrácení výrobků je zdarma. Pro objednání kurýra zdarma pro převzetí objednávky je třeba vyplnit formulář, který je dostupný ZDE

Kde najdu formulář pro výměnu zboží?

Formulář bude přiložen k zásilce a také odeslán e-mailem ke dni vyřízení objednávky na e-mailovou adresu uvedenou při zadání objednávky. Obecný vzor formuláře je dostupný v obchodních podmínkách.

Jak mohu zboží vrátit?

Termín na vrácení zboží je 30 dnů. Pro objednání kurýra zdarma pro převzetí objednávky je třeba vyplnit formulář dostupný ZDE Ke zpětnému balíčku musíte přidat vyplněný formulář pro vrácení, který vám byl odeslán společně se zbožím.

Odeslání objednávek

Mohu si objednat výrobky s dodávkou do zahraničí?

Zboží, které si spotřebitel koupí, je dodáváno kurýrní společností DPD výhradně na adresu uvedenou jako dodací adresa na území České republiky.

Jaká je cena doručení?

Cena doručení je zdarma.

Mohu si vyzvednout objednávku z on-line obchodu osobně v kamenném obchodě?

Výrobky, které jsou dostupné v našem internetovém obchodě newbalance.cz odesíláme pouze na domácí nebo firemní adresu na území České republiky, která je uvedena v objednávce. Výrobky nelze objednat s možností vyzvednutí v kamenném obchodě.

Reklamace

Jsou všechny výrobky v on-line obchodě originální?

Všechny výrobky dostupné v našem on-line obchodě newbalance.cz jsou samozřejmě originální. Naše společnost je oficiálním zástupcem společnosti New Balance.

Vztahuje se na výrobky zakoupené v on-line obchodě záruka?

Na všechno zboží zakoupené v internetovém obchodě se vztahuje dvouletá záruka na fyzické a právní vady v souladu se Zákonem o právech spotřebitele a Občanským zákoníkem.

Ostatní

V jaké měně je objednávka účtována?

Všechny objednávky zadané v našem on-line obchodě jsou účtovány v českých korunách.

Jak mám zadat objednávku?

Všechny aktuálně dostupné výrobky jsou na naší stránce newbalance.cz. U zvoleného výrobku stačí kliknout na červené políčko“ Přidat do košíku” a dál se řídit dalšími pokyny.

Jak vás mohu kontaktovat?

Kontaktujte nás na telefonním čísle +420 296 842 228

Pracovní doba infolinky je od pondělí do pátku, v hodinách 9:00–17:00

Kde najdu tabulku velikostí?

Tabulka velikostí je dostupná u každého výrobku na naší stránce. Abyste se dostali k tabulce velikostí, stačí stisknout pole „Tabulka velikostí“.